Arhiviranje dokumentacije, Elektronski delovodnik
Imate problem sa dokumentacijom ili poslovnim procesima?

Imate izazov sa arhiviranjem, pretragom i odobravanjem poslovne dokumentacije?

Želite da organizujete i pratite raspoloživost zajedničkih resursa (sala za sastanke, projektori, automobili)?

Vaš posao je projektno orjentisan i imate potrebu za evidencijom projekata, dokumentacije, zadataka, vremena i praćenjem troškova?

Uvodite standarde kvaliteta i elektronsku evidenciju poslovanja?

Planirate da automatizujete određene procese prodaje ili nabavke?

Želite da podatke o celokupnom poslovanje imate na jednom mestu, uz definisana prava i dozvole pristupa?


eKancelarija Hosting
Pouzdani cloud servisi za vaše poslovanje

eKancelarija On-premise
Rešenje u okvirima vaše kompanijske infrastrukture

Sinergijom višegodišnjeg razvojnog iskustva, praćenjem promena u uslovima tržišnog poslovanja i uvažavajući savete od strane klijenata kreirana je eKancelarija, vaš organizacioni asistent, dostupan u svako vreme, na svakom mestu i na način na koji vama odgovara koji kroz definisane tokove poslova automatski obavlja značajan deo aktivnosti štedeći vaše vreme koje možete usmeriti na važnije aktivnosti.

eKancelariji možete pristupiti od kuće, iz internet kluba, iz daleke turističke destinacije ili jednostavno sa mobilnog telefona!

Bez obzira da li ste korisnik Windows Phone, Android, IOS, ili neke slične tehnologije vaši poslovni podaci uvek su dostupni na način koji odredite kao podrazumevani.

Implementacija eKancelarije u postojeću organizaciju i poslovne procese realizuje se vrlo uspešno i na obostrano zadovoljstvo jer prethodna iskustva i stalna unapređenja u značajnoj meri doprinose da se celokupan proces realizuje na efikasan i efektivan način. Obuka korisnika, zasnovana i na video uputstvima omogućuje definisanje dinamike koja je najadekvatnija uzimajući u obzir svakodnevni obim poslovanja i raspoloživost resursa.

Informacije

01.04.2013 | eKancelarija 2013
Izrada rešenja na verziji SP2013 uspešno je realizovana i dostupna za implementacije.