Organizacija softverskih rešenja u okviru sopstvenih tehničkih resursa u velikoj meri se razlikuje u odnosu na hosting ili cloud rešenja koja podrazumevaju zakup resursa na strani dobavljača usluge.
Ukoliko ste kompanija sa već organizovanom računarskom infrastrukturom, proces implementacije eKancelarija rešenja je znatno jednostavniji, jer su neophodna samo dodatna podešavanja, delimično prilagođavanje i svakako licenciranje. Pod infrastruktom se podrazumeva posedovanje servera kao hardverske komponente, kao i pratećih softverskih licenci u delu serverskog operativnog sistema, servera baze podataka, i sl.

Računarska mreža i domensko okruženje obezbeđuje dobre osnove za definisanje prava pristupa, kao i niova bezbednosti celokupnog sistema. Specifikacija radnih stanica zahteva standardne hardverske konfiguracije jer se pristup eKancelariji realizuje kroz browser što podrazumeva da većinu tehničkih opterećenja preuzima serverska strana.
Implementacija svakako podrazumeva da se obavlja analiza na lokaciji klijenta u cilju sagledavanja raspoloživih tehničkih resursa, kao i definisanje predloga za poboljšavanje infrastrukture. S tim u vezi klijentima su na raspolaganju sva prethodna pozitivna iskustva sa već realizovanih implementacija, što dodatno obezbeđuje sigurne načine za realizaciju projekta.
|