Imate problem sa dokumentacijom?

#ekancelarija_standard

eKancelarija Standard je namenjena kompanijama do 10 zaposlenih i uključuje sve funkcionalnosti koje unapređuju ključne poslovne procese koji su deo svakodevnog poslovanja. Proces implementacije zahteva do 15 dana i obuhvata kraću analizu, postavku sistema, migraciju podataka i obuku korisnika.

Funkcionalnosti

Opis
Oglasna tabla Oglasna tabla namenjena za objavljivanje kompanijskih informacija
Elektronski delovodnik Delovodna knjiga u elektronskom formatu
Zajednički kalendar Upravljanje radnim obavezama zaposlenih
Zajednički resursi Upravljanje zajedničkim resursima
Upravljanje dokumentacijom Arhiviranje, klasifikacija, pretraga, odobravanje i verzioniranje dokumentacije
Evidencija komitenata Upravljanje podacima o komitentima
Zadaci Upravljanje ličnim i opštim zadacima
Galerija slika Različite galerije slika
Integracija sa Office aplikacijama Povezivanje sa Word, Excel, Outlook i OneNote aplikacijama
Integracija sa eksternim izvorom podataka Povezivanje sa postojećim sistemima (npr. SQL server)
Standardna pretraga Standardna pretraga
Video obuka Video uputstva za obuku korisnika

Informacije

01.04.2013 | eKancelarija 2013
Izrada rešenja na verziji SP2013 uspešno je realizovana i dostupna za implementacije.