Office 365, Cloud softver, Sharepoint
Vaši poslovni podaci dostupni svuda i u svako vreme.

#office365

Office 365 FAQ

Šta je oblak?

„Oblak“ je jednostavan način opisivanja računarskih usluga zasnovanih na Vebu koje se hostuju izvan vaše organizacije. Kada koristite usluge zasnovane na oblaku, vaša IT infrastruktura se nalazi izvan vaše svojine (ne lokalno) a održava je nezavisna organizacija (hostuje se), umesto da se nalazi na serveru kojeg održavate kod vaše kuće ili na poslu (lokalno). Kod sistema Office 365 na primer skladištenje informacija, izračunavanje i softver se nalaze i njima se upravlja sa udaljenih servera koje poseduje Microsoft. Mnoge usluge koje svakodnevno koristite su deo oblaka — sve od e-pošte zasnovane na Vebu do mobilnog bankarstva i skladištenja fotografija na mreži. Zbog toga što se ova infrastruktura nalazi na mreži ili „u oblaku“, možete joj pristupiti praktično odakle god želite, sa računara, tableta, pametnog telefona ili drugih uređaja sa Internet vezom.

 

Šta je potrebno da instaliram kada se prijavim na Office 365?

Nije potrebno ništa instalirati da biste koristili Office 365.
Da bi pomogao da lako povežete najnoviju verziju sistema Office, Office 2010 ili Office 2007 za stoni računar sa sistemom Office 365, Microsoft pruža Office 365 korisnicima softver koji se može instalirati — naziva se „Office instalacija za stoni računar“ — bez naplate.
Office instalacija za stoni računar pruža mnoge koristi, uključujući i:

  • Automatsko otkrivanje potrebnih ispravki.
  • Instalaciju ispravki i komponenata po dolasku ili nečujno sa komandne linije.
  • Automatsku konfiguraciju programa Outlook i Microsoft Lync za korišćenje uz sistem Microsoft Office 365.
  • Deinstalaciju sebe sa računara klijenta posle rada.

Office instalaciju za stoni računar možete pronaći i instalirati u Office 365 centru administracije.

 

Da li postoje minimalni zahtevi kupovine?

Potrebno je da kupite samo jednu Office 365 licencu.

 

Koje oblike plaćanja mogu da koristim?

Možete platiti sa svim poznatijim kreditnim karticama i iznos pretplate će se pojaviti na mesečnoj izjavi kreditne kartice. Za Office 365 Enterprise, Midsize Business i samostalne planove imate opciju da primite fakturu, i u zavisnosti od vašeg izbora usluga, naplata će se vršiti na mesečnom ili godišnjem nivou. Primićete e-poruku kada vaša faktura bude spremna za prikazivanje, i ako se broj narudžbenice (PO broj) unese kada kupujete pretplatu, taj broj je uključen u fakturu.

 

Kako da pređem sa plana na drugi plan?

Nije moguće premeštanje sa Office 365 Small Business i Office 365 Enterprise plana. Da biste se prebacili sa Small Business plana na Enterprise plan ili obrnuto, prvo morate da otkažete nalog sa planom koji trenutno imate i zatim se prijavite za drugačiji. Nalog možete da premeštate unutar srodnih planova, na primer, iz Small Business u Small Business Premium plan, ili iz jednog Enterprise plana u drugi.

 

Mogu li bilo kada da otkažem pretplatu?

Pretplatu možete da otkažete kad god poželite. Ipak u zavisnosti od proizvoda i tipa pretplate koji imate, možda bude postojala kazna za otkazivanje pre isteka ugovora. Za pretplate sa mesečnim obavezama nema kazni za otkazivanje ugovora u bilo kom trenutku. Pretplate sa godišnjim obavezama mogu da sadrže neke kazne ako se ranije otkažu. Pročitajte čitav Microsoft ugovor o pretplati na mreži.

 

Šta se dešava sa mojim podacima ako otkažem pretplatu?

Vaši podaci su vaši. Ako odlučite da otkažete vašu Office 365 pretplatu, podatke možete da preuzmete — na primer, e-poštu i dokumente na lokacijama tima — i sačuvate ih na drugoj lokaciji. Trebalo bi da sačuvate podatke pre otkazivanja. Svi podaci povezani sa Office 365 nalogom se brišu 90 dana nakon otkazivanja.

 

Koji PDV se naplaćuje?

Za svrhe PDV-a, prodaja sistema Office 365, Windows Azure i Windows Intune od strane MIOL-a se smatra dobavljanjem usluga iz Irske, a mesto dobavke, to jest, gde se PDV odgovornost pokreće, zavisi od toga gde se klijent nalazi i od statusa PDV-a klijenta. Takve prodaje su podložne sledećim PDV pravilima:

  • Ako se klijent nalazi u Irskoj i nema 13B certifikat o oslobađanju PDV-a, Irski PDV u trenutnoj stopi od 23% će biti primenjen na sve fakture. Irski klijenti oslobođeni PDV-a će biti fakturisani sa 0% irskog PDV-a na prijemnici od strane MIOL-a važećeg 13B certifikata PDV-a klijenta.
  • Ako se klijent nalazi izvan Irske, ali unutar EU-a i ima registrovan PDV, 0% irskog PDV-a će se primeniti u okviru obrnute procedure naplate, ali samo na prijemnici važećeg broja lokalnog PDV-a klijenta tokom procesa kupovine.
  • Ako se klijent nalazi izvan Irske ali unutar EU-a ali PDV nije registrovan ili je registrovan ali klijent ne obezbedi MIOL-u važeći broj PDV-a tokom procesa kupovine, irski PDV u trenutnoj stopi od 23% će se primeniti.
  • Ako se klijent nalazi izvan EU-a (osim Švajcarske), 0% irskog PDV-a će se naplatiti.
  • Ako se klijent nalazi u Švajcarskoj ili Linhenštajnu, švajcarski PDV u trenutnoj stopi od 8% će se primeniti.

Izvor: office.microsoft.com




Šta je oblak?
Šta je potrebno da instaliram kada se prijavim na Office 365?
Da li postoje minimalni zahtevi kupovine?
Koje oblike plaćanja mogu da koristim?
Kako da pređem sa plana na drugi plan?
Mogu li bilo kada da otkažem pretplatu?
Šta se dešava sa mojim podacima ako otkažem pretplatu?
Koji PDV se naplaćuje?
Informacije

01.04.2013 | eKancelarija 2013
Izrada rešenja na verziji SP2013 uspešno je realizovana i dostupna za implementacije.