Imate problem sa dokumentacijom?

#ekancelarija_professional

eKancelarija Professional sadrži proširen set funkcionalnosti sa ciljem dodatne automatizacije procesa odobravanja i svakodnevne kontrole toka dokumentacije. Proces implementacije zahteva do 30 dana i obuhvata kraću analizu, postavku sistema, migraciju podataka i obuku korisnika.

Funkcionalnosti

Opis
Oglasna tabla Oglasna tabla namenjena za objavljivanje kompanijskih informacija
Elektronski delovodnik Delovodna knjiga u elektronskom formatu
Zajednički kalendar Upravljanje radnim obavezama zaposlenih
Zajednički resursi Upravljanje zajedničkim resursima
Upravljanje dokumentacijom Arhiviranje, klasifikacija, pretraga, odobravanje i verzioniranje dokumentacije
Evidencija komitenata Upravljanje podacima o komitentima
Zadaci Upravljanje ličnim i opštim zadacima
Evidencija menica Elektronska evidencija menica
Evidencija ulazne/izlazne dokumentacije Evidencija dokumentacije
Evidencija odsustva Upravljanje i odobravanje odsustva zaposlenih
Putni nalozi Upravljanje i odobravanje putnih naloga
Galerija slika Različite galerije slika
Integracija sa Office aplikacijama Povezivanje sa Word, Excel, Outlook i OneNote aplikacijama
Integracija sa eksternim izvorom podataka Povezivanje sa postojećim sistemima (npr. SQL server)
Napredna pretraga Napredna pretraga
Video obuka Video uputstva za obuku korisnika

Informacije

01.04.2013 | eKancelarija 2013
Izrada rešenja na verziji SP2013 uspešno je realizovana i dostupna za implementacije.