„Pozivamo vas da
zajednički proslavimo
poslovni rezultat u
18h! “ |
 |
Oglasna tabla 
Oglasna tabla
namenjena je objavljivanju informacija od značaja za svakodnevno poslovanje kao što su događaji, planirane aktivnosti, sastanci i sl. Oglasna tabla prilikom razvoja rešenja uvek se nalazi na početnoj stranici Share Point portala zbog vizeulne upečatljivosti prema posetiocima koji prilikom svake posete i prvog generisanja sadržaja mogu da provere najnovije kompanijske informacije. Mogućnost pretplate tj. prijem mail obaveštenja o novim informacijama dodatna je garancija informisanja zaposlenih, čak i ukoliko nisu pristupali portalu. Zahtevi u kojima je potrebno obezbediti dokumentovani prilog uz određenu objavu strandardno su dostupni , kao i samostalno kreiranja kolona koje sadrže različite podatke od značaja za određenu objavu. |
„Gde se nalazi ugovor sa kompanijom ABC iz 2009. godine sa brojem...?“
„Ponude, Predračuni, Računi, Odobrenja, Menice, Izvodi kao posebne biblioteke?“ |
 |
Elektronski delovodnik 
Evidentiranje poslovne dokumentacije. Kreiranje odgovarajućih biblioteka dokumenata nad kojima je moguće pokretati različite tokove poslova. Celokupna dokumentacija opisuje se dodatnim atributima, odnosno u tehničkom smislu metapodacima. Metapodaci se obično čuvaju za svaki dokument i predstavljaju npr. datum dokumenta kada je isti evidentiran, identitet korisnika koji je obavio evidentiranje, broj dokumenta, naziv klijenta ili bilo koje druge podatke koji su od značaja za evidentiranje. Delovodnik kao zakonski obavezujuća evidencija u elektronskom formatu omogućuje lakši i brži rad, jednostavniju pretragu i svakako bolju dostupnost. |
„Potrebno je obavestiti kolege iz prodaje da ćemo obuku organizovati danas u 14h u učionici na II spratu“ |
 |
Zajednički kalendar 
Integrisano upravljanje stavkama kalendara svih korisnika portala, praćenje raspoloživosti saradnika, kreiranje novih obaveza. Share Point kalendare je moguće integrisati i sa Outlook rešenjem što omogućava da kalendar sa portala pregledate u vašem mail klijentu. Takođe su podržane opcije kreiranja, izmene i brisanja stavki kalendara direktno iz Outlook-a, kao i prijava na obaveštavanja po jednom ili više definisanih kalendara. Gantogramski prikaz standardnih kalendara primenljiv je kao tehnika za vremensko upravljanje aktivnostima i praćenje realizacije po ključnim događajima, zbog čega je značajan primena i u oblasti upravljanja projektima. Različite forma prikaza kalendara zadovoljiće potrebe i najzahtevnijih korisnika. |
„Kako rezervisati vozilo za potrebe isporuke robe do kupca danas u 13h, a da svi budu obavešteni?“ |
 |
Zajednički resursi
Rezervacija zajedničkih resursa kao što su službena vozila, IT oprema ili sala za sastanke svakodnevni
su zahtevi poslovnih korisnika. Problemi nepostojanja informacija o raspoloživosti pojedinih resursa ili usmene potvrde ne pružaju dovoljan nivo pouzdanosti što rezultuje lošom organizacijom resursa. Zajednički resursi kao funkcionalnost Share Point platforme obezbeđuju kalendarski pregled i rezervaciju zajedničkih resursa, kao i potrebna obeveštavanja prema zaposlenima koji su uključeni u rezervaciju ili odobravanje resursa. Preglednost i ažurnost informacija značajno olakšavaju praćenje resursa tokom poslovanja. |
„Gde se nalazi dokument br.?“
„Da li sve fakture mogu da budu na jednom mestu, u elektronskom formatu i da imamo brzu pretragu?“ |
 |
Upravljanje dokumentacijom
praćenje raspoloživosti saradnika, kreiranje novih obaveza. Share Point kalendare je moguće integrisati i sa Outlook rešenjem što omogućava da kalendar sa portala pregledate u vašem mail klijentu. Takođe su podržane opcije kreiranja, izmene i brisanja stavki kalendara direktno iz Outlook-a, kao i prijava na obaveštavanja po jednom ili više definisanih kalendara. Gantogramski prikaz standardnih kalendara primenljiv je kao tehnika za vremensko upravljanje aktivnostima i praćenje realizacije po ključnim događajima, zbog čega je značajan primena i u oblasti upravljanja projektima. Različite forma prikaza kalendara zadovoljiće potrebe i najzahtevnijih korisnika. |
„Svi kontakti na
jednom centralnom
mestu koje je
sinhronizovano sa
vašim Outlook-om,
mobilnim telefonom ili
eksternim
aplikacijama“ |
 |
Evidencija komitenata
Rad sa zajedničkim kontaktima na portalu. Centralna administracija svih podataka o kontaktima koja omogućava ažurne i kompletne informacije, integraciju sa Office programima i dostupnost na mobilnim uređajima. Lista kontakata može biti u formi vašeg kompanijskog imenika ili liste partnera uz mogućnost definisanja kolona sa potrebnim informacijama. Lista kontakata ili partnera jednostavno se povezuje sa ostalim elementima portala. |
„Kako dodeliti zadatake sa rokovima završetka nakon sastanka i donetih zaključaka?“
„Kako ispratiti realizaciju zadataka na projektu?“ |
 |
Zadaci 
Planiranje, praćenje i kontrola radnih zadataka. Definisanje radnih zadataka na nivou zaposlenog, sektora, projekta ili celokupne kompanije. Podrazumevane opcije podsetnika, realizacija po fazama i odobravanje ključnih aktivnosti od strane rukovodioca. Različite dijagramske vrste prikaza – gantogram i karta ključnih događaja. Upravljanje projektnom dokumentacijom i grupisanje projektnih aktivnosti po nazivu klijenta, vrsti klijenta ili drugim kriterijumima. Podrazumevana integracija sa Office paketom bezbeđuje dostupnost dokumentacije, kalendara i zadataka direktno iz vašeg Outlook-a. Kreiranje biblioteka sa projektnom dokumentacijom uz definisanje prava pristupa, kao i definisanje projektnih timova. |
„Elektronska evidencija menica uz automatska obaveštavanja.
Organizacija menica po projektima, komitentima ili roku dospeća“ |
 |
Evidencija menica
Lako, brzo i jednostavno evidentiranje menica. Instrumenti plaćanja tipa menica svakako da zahtevaju detaljnu, ažurnu i tačnu evidenciju jer se radi o potraživanjima ili dugovanjima koja utiču na svakodnevne poslovne aktivnosti, odnosno na likvidnost organizacije. Funkcionalnost elektronskog evidentiranja menica podrazumeva beleženje svih relevantnih podataka sa izdatim ili primljenih menica, grupisanje prema određenom kriterijumu, sortiranje, pretragu i obaveštavanje o rokovima dospeća ili drugim razlozima za povlačenje ili davanje menice kao i potrebna odobravanja. |
„Evidencija i pretraga ulazne/izlazne dokumentacije? Fakture dobavljača, pošta, ugovori“ |
 |
Evidencija ulazne/izlazne dokumentacije
Evidencija i arhiviranje poslovne dokumentacije predstavlja jednu od obaveza regulisanih zakonskim propisima u skladu sa kojima je neophodno prilagoditi celokupno upravljanje ulaznim i izlaznim dokumentima. Korisnicima portala podrazumevano je omogućeno upravljanje dokumentacijom uz evidentiranje i pretragu baze po svim karakteristika tj. meta podacima koji bliže opisuju dokumenta, kao i praćenje izmena na dokumentima, prosleđivanje saradnicima, i sl. Dokumenta se fizički skeniraju uz prepoznavanje karaktera a zatim arhiviraju na portalu u odgovarajućim bibliotekama dokumenata. |
“Kreiranje naloga za službeni put, odobravanje, obračun troškova, pregled statistike?“ |
 |
Putni nalozi 
Elektronska evidencija putnog naloga u najjednostavnijem obliku sadrži listu svih putnih naloga sa pripadajućim kolonama koje preslikavaju podatke sa štampanih naloga. Podnošenje zahteva za službeni put, odnosno za dobijanje putnog naloga predstavlja prvi korak u procesu evidentiranja putnih naloga. Pomenuti zahtev se podnosi elektronskim unosom potrebnih podataka u formu za putni nalog. Istovremeno, zaposleni koji odobrava zahtev dobija mail obaveštenje sa sadržajem zahteva i mogućnošću da odobri ili odbije zahtev uz prateće obrazloženje prema podnosiocu zahteva. |
Različite vrste dizajna, dijagrami, šeme, ili jednostavno galerija sa zajedničke proslave “ |
 |
Galerija slika
Potrebe za sadržajem različitog formata i velilčine koji je klasifikovan u skladu sa potrebama kompanije i kojima je pristup uređen na način koji je jasno definisan sastvni je deo standardnog paketa a ima za cilj da omogući skladištenje multimedijalnog sadržaja na portalu. Svakako da je najčešći zahtev galerija slika, ali i video galerija, ili galerija Visio dijagrama je takođe ponuđena i česta opcija. Različite šeme, predlozi dizajna, ili naslovne strane časopisa samo su određeni prmeri uspešnog upravljanja multimedijalnim sadržajem na portalu. |
„Kalendar, kontakti, zadaci i dokumentacija u vašem Outlook-u“
„Svi podaci sa portala u vašem Excel-u, sinhronizacija u realnom vremenu“ |
 |
Integracija sa Office aplikacijama
Integracija sa Microsoft Outlook aplikacijom u delu praćenja svih promena od značaja za vaš posao uključujući dokumentaciju, kalendare, zadatke i kontakte predstavlja proširenje dostupnih opcija u programima koje svakodnevno koristimo. Slične postavke karakterišu i integraciju sa Excel-om u cilju tabelarne obrade podataka , kreiranja Power Pivot tabela i sl.) Integracija na klik obezbeđuje dostupnost različitih podataka u vašim Outlook aplikacijama, uz opcije pregleda, brisanje, izmene, štampe, i sl. |
„Imate postojeći softver? Nije problem,integracija sa portalom je svakako moguća “ |
 |
Integracija sa eksternim izvorom podataka
Integracija sa postojećim rešenjima u cilju sinhronizacije i lakše migracije podataka. Na primer, postojeća lista kupaca se može upisati na portal kroz konekciju sa postojećim rešenjima. Standardni izvori podataka podrazumevaju Microsoft SQL baze podataka, Excel fajlove, XML i sl. ali svakako da su i druge vrste integracija moguće uz prethodnu analizu. |
„Niste zadovoljni standardnom pretragom? Želite da proširite opseg podataka raspoloživih za pretraživanje?“ |
 |
Napredna pretraga 
Napredna pretraga u okviru eKancelarija rešenja podrazumeva integraciju sa Microsoft Search Express 2010 serverskom aplikacijom koja obezbeđuje dodatne opcije za naprednu pretragu sadržaja obezbeđujući funkcionalnosti koje su standardno deo skupljih verzija SP-a. Mogućnost pretraživanja dodatnog sadržaja iz drugih resursa ili filtriranje rezultata svakako da dodatno proširuje opcije pretrage. Jednim upitom objedinjuje se više izvora podataka , pri čemu se korisnik zadržava na jednom interfejsu za definisanje upita. |
„Obuka korisnika? Problem novog softvera, PDF uputstva i dodatne obuke. Apsolutno ne!“ |
 |
Video obuka
Obuka korisnika za rad u softverskim rešenjima predstavlja značajan deo implementacije jer nakon uvođenja rešenja, potrebno je obezbediti nastavak poslovanja i obradu informacija primenom novih funkcionalnosti koje su deo softvera. Zbog toga smo uveli video obuku, odnosno video tutorijale koji na vrlo praktičan način prikazuju na koji način obaviti predviđene aktivnosti. Jasan prikaz, prateći komentari i neograničena reprodukcija obezbeđuju kvalitetnu obuku na način koji je prilagodljiv korisnicima u vremenu i mestu koje najviše odgovara. |
|
|