Unapredite vaše poslovanje uz pomoć
savremenih IT rešenja

#ekancelarija

Šta je eKancelarija?

Informacije

01.04.2013 | eKancelarija 2013
Izrada rešenja na verziji SP2013 uspešno je realizovana i dostupna za implementacije.

eKancelarija predstavlja rešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka, upravljanja dokumentacijom i kontrole realizacije procesa. Prevashodna namena E-Kancelarije jeste da tradicionalni način kancelarijskog rada unapredi i automatizuje uvođenjem naprednih IT rešenja.

Bez obzira da li ste kompanija sa nekoliko zaposlenih ili imate više desetina zaposlenih i na različitim lokacijama, praktične potrebe za funkcionalnostima koje sadrži eKancelarija su svakodnevne. Elektronsko evidentiranje, arhiviranje, verzioniranje, odobravanje ili pretraga poslovne dokumentacije sastavni su deo poslovnih procesa čija realizacija na tradicionalan način bespotrebno troši vaše vreme i novac. Softverskim unapređenjima kroz automatizaciju u skladu sa vašim potrebama i obavljenom analizom obezbeđuje veću pouzdanost i fleksibilnost u radu.

"Kompanije se guše u podacima a željne su znanja" - Rutherford D. Rogers

Interna komunikacija, deljenje različite vrste sadržaja kao i svakodevna mobilnost zaposlenih osnove su na kojima se realizuju sve funkcionalnosti uvažavajući potrebu korisnika da sistemu mogu da pristupe bilo kada, sa bilo kog mesta i sa bilo kog uređaja.

Tehnička realizacija implementacije pruža dovoljno fleksibilnosti što je značajno kako zbog iskorišćavanja postojeće infrastrukture kompanija koje već posluju, tako i zbog smanjenja troškova start-up kompanija koje su tek na početku tržišnog nastupa